نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌های شخصیتی ساخت و اعتباریابی مقیاس آسیب‌های شخصیتی ناشی از ترومای پیچیده دوران‌کودکی (فرم متاهلین) [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 59-37]
  • آموزش پذیرش و تعهد اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 11-28]
  • آموزش مدیریت والدین اثر بخشی برنامه ترکیبی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری ذهن ‎آگاهانه بر استرس والدگری، رابطه والد–کودک و مشکلات برونی سازی شده ‎کودک [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 115-139]
  • آموزش هیجان مدار مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]

ا

  • اتیسم اثر برنامه هنردرمانی مادرمحور بر رفتارهای کلیشه‌ایی، مهارت‌های کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 126-107]
  • اتیسم مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده و طرح‌واره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
  • اُتیسم ارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
  • اثربخشی فراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
  • اجتناب نسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
  • اجتناب نقش میانجی طرحواره‌های ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانه‌های افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
  • اختلالات اضطرابی تعیین ویژگی‌های فردی و تعاملی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات اضطرابی بر اساس مدل تحولی-تفاوت‌های فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 191-219]
  • اختلال یادگیری ویژه اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 11-28]
  • اختلال استرس پس از سانحه پیچیده واکاوی عوامل شکل‌گیری اختلال علائم جسمانی شکل در افراد دارای اختلال استرس پس از سانحه پیچیده براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 59-80]
  • اختلال درد مزمن مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهن‌آگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطاف‌ناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
  • اختلال شخصیت بررسی تغییرات روابط موضوعی در بازه‌های زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
  • اختلال طیف اُتیسم اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
  • اختلال علائم جسمانی شکل واکاوی عوامل شکل‌گیری اختلال علائم جسمانی شکل در افراد دارای اختلال استرس پس از سانحه پیچیده براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 59-80]
  • ادراک تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
  • ادراک کودکان اثربخشی برنامه مداخله‌ای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]
  • ارزیابی‌های شناختی تحلیل روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
  • ازدواج زودهنگام واکاوی مشکلات روان‌شناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
  • استرس والدگری اثر بخشی برنامه ترکیبی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری ذهن ‎آگاهانه بر استرس والدگری، رابطه والد–کودک و مشکلات برونی سازی شده ‎کودک [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 115-139]
  • اضطراب رابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطه‌ای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
  • اضطراب مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده و طرح‌واره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
  • اضطراب نسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
  • اضطراب اجتماعی مقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
  • افسردگی اثربخشی رویکرد بومی روان‌شناسی وحدت‌مدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
  • افسردگی تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر سوگیری توجه و عاطفه بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 35-11]
  • افسردگی مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده و طرح‌واره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
  • افسردگی نقش میانجی طرحواره‌های ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانه‌های افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
  • امکان‌سنجی طراحی مقیاس امکان‌سنجی برنامه‌های آموزشی و روان‌درمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
  • اینستاگرام رابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجی‌گری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
  • انعطاف‌پذیری مقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
  • انعطاف‌ناپذیری روانشناختی درد مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهن‌آگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطاف‌ناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]

ب

  • بی‌تفاوتی‌اخلاقی ارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنش‌پذیری بین‌فردی: نقش میانجی‌گر بی‌تفاوتی‌اخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
  • برنامه HMT-LMG مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • برنامه مداخله‌ای اثربخشی برنامه مداخله‌ای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]
  • برنامه هنردرمانی مادرمحور اثر برنامه هنردرمانی مادرمحور بر رفتارهای کلیشه‌ایی، مهارت‌های کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 126-107]
  • بهزیستی ادراک‌شده مدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
  • بهزیستی شغلی مدل‌یابی روابط بین هیجانات، سرمایه روان‌شناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
  • پانیک نقش واسطه‌ای حساسیت انزجاری در رابطه بین ابعاد سرشت و اختلال پانیک [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 121-142]
  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
  • پرخاشگری اثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
  • پرستش افراد مشهور رابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجی‌گری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
  • پروتکل طراحی مقیاس امکان‌سنجی برنامه‌های آموزشی و روان‌درمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
  • پژوهش کیفی علل کاهش خویشتن‌داری جنسی در جوانان دارای رفتار پر‌خطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
  • پژوهش مورد منفرد اثربخشی برنامه مداخله‌ای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 11-28]
  • تاثیرگذاران اینستاگرام اثر مشاهدۀ تصاویر خویش‌انداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانم‌ها به انجام جراحی‌های زیبایی با میانجی‌گری نارضایتی چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
  • تحلیل ارتباط متقابل مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • تحلیل مدل‌یابی مدل‌یابی روابط بین هیجانات، سرمایه روان‌شناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
  • تحمل ابهام اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
  • تحمل آشفتگی مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
  • ترومای پیچیده ساخت و اعتباریابی مقیاس آسیب‌های شخصیتی ناشی از ترومای پیچیده دوران‌کودکی (فرم متاهلین) [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 59-37]
  • تروماهای کودکی نقش میانجی طرحواره‌های ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانه‌های افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
  • تیزهوشان خاموش روان‌شناسی مثبتِ تیزهوشی: چهارچوبی برای معرفی مدل خودمراقبت‌گری [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • تمایزیافتگی مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
  • تمایل به خودکشی پیش‌بینی تمایل به خودکشی براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی‌ شیوه‌های حل‌مسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
  • تنظیم شناختی هیجان مقایسه تأثیر طرح‌واره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر تنظیم شناختی هیجان نوجوانان دختر طلاق [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 91-113]
  • تنظیم هیجان رابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجی‌گری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]

ج

  • جراحی زیبایی اثر مشاهدۀ تصاویر خویش‌انداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانم‌ها به انجام جراحی‌های زیبایی با میانجی‌گری نارضایتی چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
  • جو عاطفی خانواده ارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنش‌پذیری بین‌فردی: نقش میانجی‌گر بی‌تفاوتی‌اخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]

ح

  • حساسیت انزجاری نقش واسطه‌ای حساسیت انزجاری در رابطه بین ابعاد سرشت و اختلال پانیک [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 121-142]
  • حل تعارض مقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]

خ

  • خودکشی اثربخشی رویکرد بومی روان‌شناسی وحدت‌مدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
  • خودمراقبت‌گری روان‌شناسی مثبتِ تیزهوشی: چهارچوبی برای معرفی مدل خودمراقبت‌گری [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • خویشتن‌داری جنسی علل کاهش خویشتن‌داری جنسی در جوانان دارای رفتار پر‌خطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]

د

  • داده‌بنیاد واکاوی عوامل شکل‌گیری اختلال علائم جسمانی شکل در افراد دارای اختلال استرس پس از سانحه پیچیده براساس نظریه داده‌بنیاد [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 59-80]
  • دانشجویان اثربخشی رویکرد بومی روان‌شناسی وحدت‌مدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
  • دانشجویان رابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطه‌ای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
  • درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت مقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
  • درمان ترکیبی مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهن‌آگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطاف‌ناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
  • درمان شناختی رفتاری مقایسه تأثیر طرح‌واره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر تنظیم شناختی هیجان نوجوانان دختر طلاق [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 91-113]
  • درمان شناختی رفتاری مقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهن‌آگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطاف‌ناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
  • درمان شناختی- رفتاری کلاسیک مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
  • درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
  • درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی اثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روان‌شناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
  • درمان معطوف به انتقال بررسی تغییرات روابط موضوعی در بازه‌های زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
  • دلبستگی بزرگسال نسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
  • دلبستگی به والدین مدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]

ر

  • رابطه جنسی علل کاهش خویشتن‌داری جنسی در جوانان دارای رفتار پر‌خطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
  • ردیاب چشمی همدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطه‌ای الگوی نگاه به تصاویر چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
  • رفتار پرخطر علل کاهش خویشتن‌داری جنسی در جوانان دارای رفتار پر‌خطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
  • رفتارهای پرخطر ارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنش‌پذیری بین‌فردی: نقش میانجی‌گر بی‌تفاوتی‌اخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
  • روایی ویژگی‌های روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
  • روابط موضوعی بررسی تغییرات روابط موضوعی در بازه‌های زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
  • روان‌درمانی پویشی مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده و طرح‌واره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
  • روان‌شناسی تیزهوشی روان‌شناسی مثبتِ تیزهوشی: چهارچوبی برای معرفی مدل خودمراقبت‌گری [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • روان‌شناسی مثبت روان‌شناسی مثبتِ تیزهوشی: چهارچوبی برای معرفی مدل خودمراقبت‌گری [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • روان‌شناسی وحدت مدار اثربخشی رویکرد بومی روان‌شناسی وحدت‌مدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
  • روانکاوی بررسی تغییرات روابط موضوعی در بازه‌های زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
  • روش ترکیبی واکاوی مشکلات روان‌شناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]

ز

  • زنان واکاوی مشکلات روان‌شناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
  • زنان متاهل ساخت و اعتباریابی مقیاس آسیب‌های شخصیتی ناشی از ترومای پیچیده دوران‌کودکی (فرم متاهلین) [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 59-37]

س

  • ساختار عاملی نسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
  • ساخت و اعتباریابی ساخت و اعتباریابی مقیاس آسیب‌های شخصیتی ناشی از ترومای پیچیده دوران‌کودکی (فرم متاهلین) [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 59-37]
  • سازگاری تحصیلی رابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطه‌ای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
  • سبک‌های حل مسئله پیش‌بینی تمایل به خودکشی براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی‌ شیوه‌های حل‌مسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
  • سرسختی روان‌شناختی اثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روان‌شناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
  • سرشت نقش واسطه‌ای حساسیت انزجاری در رابطه بین ابعاد سرشت و اختلال پانیک [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 121-142]
  • سرمایه روان‌شناختی مدل‌یابی روابط بین هیجانات، سرمایه روان‌شناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
  • سوگیری توجه تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر سوگیری توجه و عاطفه بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 35-11]

ش

  • شادکامی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
  • شبکه‌های اجتماعی رابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجی‌گری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
  • شناخت اجتماعی ارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
  • شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
  • شناخت گرم تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر سوگیری توجه و عاطفه بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 35-11]

ط

  • طراحی چک لیست طراحی مقیاس امکان‌سنجی برنامه‌های آموزشی و روان‌درمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
  • طرح‌واره درمانی مقایسه اثربخشی روان‌درمانی پویشی کوتاه‌مدت فشرده و طرح‌واره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
  • طرح‌واره درمانی مقایسه تأثیر طرح‌واره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر تنظیم شناختی هیجان نوجوانان دختر طلاق [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 91-113]
  • طرحواره‌های بین‌فردی نقش میانجی طرحواره‌های ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانه‌های افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
  • طرحواره‌های درون‌فردی نقش میانجی طرحواره‌های ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانه‌های افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
  • طرحواره‌های ناسازگار اولیه پیش‌بینی تمایل به خودکشی براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی‌ شیوه‌های حل‌مسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
  • طلاق واکاوی مشکلات روان‌شناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
  • طلاق مقایسه تأثیر طرح‌واره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر تنظیم شناختی هیجان نوجوانان دختر طلاق [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 91-113]

ع

  • عملکرد جنسی مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
  • عملکرد ورزشی کشف مؤلفه‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیست‌ها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
  • فرزندپروری ذهن آگاهانه اثر بخشی برنامه ترکیبی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری ذهن ‎آگاهانه بر استرس والدگری، رابطه والد–کودک و مشکلات برونی سازی شده ‎کودک [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 115-139]
  • فرزندپروری ذهن‌آگاهانه فراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
  • فرسودگی والدگری اثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روان‌شناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
  • فزون‌کنشی اثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
  • فوتبالیست کشف مؤلفه‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیست‌ها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]

ک

  • کاستی توجه اثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
  • کودکان ویژگی‌های روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
  • کودکان استثنایی فراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهن‌آگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
  • کودکان طلاق اثربخشی برنامه مداخله‌ای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]

م

  • ماتریکس درمان پذیرش و تعهد مقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
  • مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم اثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روان‌شناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
  • مداخلات روانشناختی طراحی مقیاس امکان‌سنجی برنامه‌های آموزشی و روان‌درمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
  • مدل تحولی تفاوت‌های فردی مبتنی بر ارتباط تعیین ویژگی‌های فردی و تعاملی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات اضطرابی بر اساس مدل تحولی-تفاوت‌های فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 191-219]
  • مقیاس طراحی مقیاس امکان‌سنجی برنامه‌های آموزشی و روان‌درمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
  • مقیاس غرور تحصیلی تحلیل روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
  • مؤلفه‌های رفتاری کشف مؤلفه‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیست‌ها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
  • مؤلفه‌های شناختی کشف مؤلفه‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیست‌ها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
  • مؤلفه‌های عاطفی کشف مؤلفه‌های شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیست‌ها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]

ن

  • نارضایتی چهره‌ای اثر مشاهدۀ تصاویر خویش‌انداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانم‌ها به انجام جراحی‌های زیبایی با میانجی‌گری نارضایتی چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
  • ناگویی هیجانی همدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطه‌ای الگوی نگاه به تصاویر چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
  • نظریه ذهن پایه ارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
  • نظریه ذهن پیشرفته ارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
  • نظریه ذهن مقدماتی ارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگی‌های روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
  • نگرش اثر مشاهدۀ تصاویر خویش‌انداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانم‌ها به انجام جراحی‌های زیبایی با میانجی‌گری نارضایتی چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
  • نوجوان مدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
  • نوجوانان ویژگی‌های روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
  • نوجوانان مقایسه تأثیر طرح‌واره درمانی و درمان شناختی رفتاری بر تنظیم شناختی هیجان نوجوانان دختر طلاق [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 91-113]
  • نوجوانان پیش‌بینی تمایل به خودکشی براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با نقش میانجی‌ شیوه‌های حل‌مسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
  • نوجوانان سازگار و ناسازگار تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]

و

  • واکنش‌پذیری بین‌فردی ارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنش‌پذیری بین‌فردی: نقش میانجی‌گر بی‌تفاوتی‌اخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
  • والد- فرزندی تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
  • والدگری هلیکوپتری رابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطه‌ای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
  • ویژگی‌های فردی و تعاملی تعیین ویژگی‌های فردی و تعاملی کودکان پیش‌دبستانی دارای اختلالات اضطرابی بر اساس مدل تحولی-تفاوت‌های فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 191-219]
  • وسواس شستشو مقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]

ه

  • هیجانات پیشرفت تحلیل روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
  • هیجانات معلم مدل‌یابی روابط بین هیجانات، سرمایه روان‌شناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
  • هدف‌های پیشرفت تحلیل روان‌سنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
  • همدلی ویژگی‌های روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
  • همدلی شناختی همدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطه‌ای الگوی نگاه به تصاویر چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
  • همدلی عاطفی همدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطه‌ای الگوی نگاه به تصاویر چهره‌ای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
  • همکاری ادراک شده والدینی مدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
  • هنردرمانی اثر برنامه هنردرمانی مادرمحور بر رفتارهای کلیشه‌ایی، مهارت‌های کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 126-107]

ی

  • یوگا اثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانش‌آموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]