آموزش پذیرش و تعهداثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 11-28]
آموزش مدیریت والدیناثر بخشی برنامه ترکیبی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری ذهن آگاهانه بر استرس والدگری، رابطه والد–کودک و مشکلات برونی سازی شده کودک [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 115-139]
آموزش هیجان مدارمقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
ا
اتیسماثر برنامه هنردرمانی مادرمحور بر رفتارهای کلیشهایی، مهارتهای کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 126-107]
اتیسممقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت فشرده و طرحواره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
اُتیسمارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
اثربخشیفراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
اجتنابنسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
اجتنابنقش میانجی طرحوارههای ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانههای افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
اختلالات اضطرابیتعیین ویژگیهای فردی و تعاملی کودکان پیشدبستانی دارای اختلالات اضطرابی بر اساس مدل تحولی-تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 191-219]
اختلال یادگیری ویژهاثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 11-28]
اختلال استرس پس از سانحه پیچیدهواکاوی عوامل شکلگیری اختلال علائم جسمانی شکل در افراد دارای اختلال استرس پس از سانحه پیچیده براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 59-80]
اختلال درد مزمنمقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهنآگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطافناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
اختلال شخصیتبررسی تغییرات روابط موضوعی در بازههای زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
اختلال طیف اُتیسماثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
اختلال علائم جسمانی شکلواکاوی عوامل شکلگیری اختلال علائم جسمانی شکل در افراد دارای اختلال استرس پس از سانحه پیچیده براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 59-80]
ادراکتحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
ادراک کودکاناثربخشی برنامه مداخلهای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]
ارزیابیهای شناختیتحلیل روانسنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
ازدواج زودهنگامواکاوی مشکلات روانشناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
استرس والدگریاثر بخشی برنامه ترکیبی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری ذهن آگاهانه بر استرس والدگری، رابطه والد–کودک و مشکلات برونی سازی شده کودک [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 115-139]
اضطرابرابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطهای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
اضطرابمقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت فشرده و طرحواره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
اضطرابنسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
اضطراب اجتماعیمقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
افسردگیاثربخشی رویکرد بومی روانشناسی وحدتمدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
افسردگیتأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر سوگیری توجه و عاطفه بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 35-11]
افسردگیمقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت فشرده و طرحواره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
افسردگینقش میانجی طرحوارههای ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانههای افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
امکانسنجیطراحی مقیاس امکانسنجی برنامههای آموزشی و رواندرمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
اینستاگرامرابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجیگری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
انعطافپذیریمقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
انعطافناپذیری روانشناختی دردمقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهنآگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطافناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
ب
بیتفاوتیاخلاقیارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنشپذیری بینفردی: نقش میانجیگر بیتفاوتیاخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
برنامه HMT-LMGمقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
برنامه مداخلهایاثربخشی برنامه مداخلهای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]
برنامه هنردرمانی مادرمحوراثر برنامه هنردرمانی مادرمحور بر رفتارهای کلیشهایی، مهارتهای کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 126-107]
بهزیستی ادراکشدهمدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
بهزیستی شغلیمدلیابی روابط بین هیجانات، سرمایه روانشناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
پ
پایاییویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
پانیکنقش واسطهای حساسیت انزجاری در رابطه بین ابعاد سرشت و اختلال پانیک [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 121-142]
پدیدارشناسیتحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
پرخاشگریاثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
پرستش افراد مشهوررابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجیگری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
پروتکلطراحی مقیاس امکانسنجی برنامههای آموزشی و رواندرمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
پژوهش کیفیعلل کاهش خویشتنداری جنسی در جوانان دارای رفتار پرخطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
پژوهش مورد منفرداثربخشی برنامه مداخلهای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]
ت
تابآوری تحصیلیاثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 11-28]
تاثیرگذاران اینستاگراماثر مشاهدۀ تصاویر خویشانداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانمها به انجام جراحیهای زیبایی با میانجیگری نارضایتی چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
تحلیل ارتباط متقابلمقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
تحلیل مدلیابیمدلیابی روابط بین هیجانات، سرمایه روانشناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
تحمل ابهاماثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
تحمل آشفتگیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
تمایزیافتگیمقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
تمایل به خودکشیپیشبینی تمایل به خودکشی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی شیوههای حلمسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
تنظیم هیجانرابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجیگری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
ج
جراحی زیباییاثر مشاهدۀ تصاویر خویشانداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانمها به انجام جراحیهای زیبایی با میانجیگری نارضایتی چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
جو عاطفی خانوادهارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنشپذیری بینفردی: نقش میانجیگر بیتفاوتیاخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
ح
حساسیت انزجارینقش واسطهای حساسیت انزجاری در رابطه بین ابعاد سرشت و اختلال پانیک [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 121-142]
حل تعارضمقایسه اثربخشی آموزش هیجان مدار مبتنی بر رویکرد( HMT-LMG) و تحلیل ارتباط متقابل (TA)بر تمایزیافتگی و حل تعارض والد-نوجوان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 63-89]
خ
خودکشیاثربخشی رویکرد بومی روانشناسی وحدتمدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
خویشتنداری جنسیعلل کاهش خویشتنداری جنسی در جوانان دارای رفتار پرخطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
د
دادهبنیادواکاوی عوامل شکلگیری اختلال علائم جسمانی شکل در افراد دارای اختلال استرس پس از سانحه پیچیده براساس نظریه دادهبنیاد [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 59-80]
دانشجویاناثربخشی رویکرد بومی روانشناسی وحدتمدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
دانشجویانرابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطهای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقتمقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
درمان ترکیبیمقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهنآگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطافناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
درمان شناختی رفتاریمقایسه اثربخشی درمان ترکیبی فراتشخیصی، ذهنآگاهی، رفتاردرمانی دیالکتیکی با CBT بر انعطافناپذیری روانشناختی درد افراد مبتلا به درد مزمن [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 169-193]
درمان شناختی-رفتاریمقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
درمان شناختی- رفتاری کلاسیکمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمندمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانیاثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روانشناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
درمان معطوف به انتقالبررسی تغییرات روابط موضوعی در بازههای زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
دلبستگی بزرگسالنسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
دلبستگی به والدینمدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
ر
رابطه جنسیعلل کاهش خویشتنداری جنسی در جوانان دارای رفتار پرخطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
ردیاب چشمیهمدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطهای الگوی نگاه به تصاویر چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
رفتار پرخطرعلل کاهش خویشتنداری جنسی در جوانان دارای رفتار پرخطر جنسی: یک پژوهش کیفی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 245-265]
رفتارهای پرخطرارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنشپذیری بینفردی: نقش میانجیگر بیتفاوتیاخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
رواییویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
روابط موضوعیبررسی تغییرات روابط موضوعی در بازههای زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
رواندرمانی پویشیمقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت فشرده و طرحواره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
روانشناسی وحدت مداراثربخشی رویکرد بومی روانشناسی وحدتمدار بر گرایش به افسردگی و خودکشی دانشجویان پسر [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 29-50]
روانکاویبررسی تغییرات روابط موضوعی در بازههای زمانی مختلف درمان معطوف به انتقال در اختلالات شخصیت خوشهB [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 11-32]
روش ترکیبیواکاوی مشکلات روانشناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
ز
زنانواکاوی مشکلات روانشناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
زنان متاهلساخت و اعتباریابی مقیاس آسیبهای شخصیتی ناشی از ترومای پیچیده دورانکودکی (فرم متاهلین) [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 59-37]
س
ساختار عاملینسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
ساخت و اعتباریابیساخت و اعتباریابی مقیاس آسیبهای شخصیتی ناشی از ترومای پیچیده دورانکودکی (فرم متاهلین) [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 59-37]
سازگاری تحصیلیرابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطهای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
سبکهای حل مسئلهپیشبینی تمایل به خودکشی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی شیوههای حلمسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
سرسختی روانشناختیاثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روانشناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
سرشتنقش واسطهای حساسیت انزجاری در رابطه بین ابعاد سرشت و اختلال پانیک [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 121-142]
سرمایه روانشناختیمدلیابی روابط بین هیجانات، سرمایه روانشناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
سوگیری توجهتأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر سوگیری توجه و عاطفه بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 35-11]
ش
شادکامیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
شبکههای اجتماعیرابطۀ دشواری در تنظیم هیجان و پرستش افراد مشهور: نقش میانجیگری اعتیاد به اینستاگرام [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 217-241]
شناخت اجتماعیارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهیاثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر شادکامی و توانایی تحمل ابهام مادران دارای کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 212-193]
شناخت گرمتأثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای بر سوگیری توجه و عاطفه بزرگسالان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 35-11]
ط
طراحی چک لیستطراحی مقیاس امکانسنجی برنامههای آموزشی و رواندرمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
طرحواره درمانیمقایسه اثربخشی رواندرمانی پویشی کوتاهمدت فشرده و طرحواره درمانی بر افسردگی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلابه اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 143-168]
طرحوارههای بینفردینقش میانجی طرحوارههای ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانههای افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
طرحوارههای درونفردینقش میانجی طرحوارههای ناسازگار درون فردی-بین فردی و اجتناب بین ادراک تروماهای دوران کودکی و نشانههای افسردگی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 221-243]
طرحوارههای ناسازگار اولیهپیشبینی تمایل به خودکشی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی شیوههای حلمسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
طلاقواکاوی مشکلات روانشناختی –زناشویی در زنان متقاضی طلاق و بررسی تاثیر درمان مبتنی بر بازسازی عاطفی بر آن [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 217-243]
عملکرد جنسیمقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
عملکرد ورزشیکشف مؤلفههای شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیستها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
ف
فراتحلیلفراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
فرزندپروری ذهن آگاهانهاثر بخشی برنامه ترکیبی آموزش مدیریت والدین و فرزندپروری ذهن آگاهانه بر استرس والدگری، رابطه والد–کودک و مشکلات برونی سازی شده کودک [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 115-139]
فرزندپروری ذهنآگاهانهفراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
فرسودگی والدگریاثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روانشناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
فزونکنشیاثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
فوتبالیستکشف مؤلفههای شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیستها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
ک
کاستی توجهاثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
کودکانویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
کودکان استثناییفراتحلیل بررسی اثربخشی فرزندپروری ذهنآگاهانه در والدین کودکان استثنایی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 105-120]
کودکان طلاقاثربخشی برنامه مداخلهای کودکان طلاق بر ادراک کودکان از طلاق والدین: پژوهش مورد منفرد [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 149-127]
م
ماتریکس درمان پذیرش و تعهدمقایسه کارایی بالینی ماتریکس درمان پذیرش و تعهد با درمان پذیرش و تعهد متمرکز بر شفقت و درمان شناختی- رفتاری هافمن بر اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 33-61]
مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسماثربخشی درمان مبتنی بر کارآمدی هیجانی بر سرسختی روانشناختی و فرسودگی والدگری مادران دارای فرزند مبتلا به اتیسم [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 81-104]
مداخلات روانشناختیطراحی مقیاس امکانسنجی برنامههای آموزشی و رواندرمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
مدل تحولی تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباطتعیین ویژگیهای فردی و تعاملی کودکان پیشدبستانی دارای اختلالات اضطرابی بر اساس مدل تحولی-تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 191-219]
مقیاسطراحی مقیاس امکانسنجی برنامههای آموزشی و رواندرمانی: راهنمایی برای پژوهشگران [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 17-37]
مقیاس غرور تحصیلیتحلیل روانسنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
مؤلفههای رفتاریکشف مؤلفههای شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیستها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
مؤلفههای شناختیکشف مؤلفههای شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیستها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
مؤلفههای عاطفیکشف مؤلفههای شناختی، عاطفی و رفتاری مرتبط با عملکرد ورزشی فردی و گروهی فوتبالیستها [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 106-81]
ن
نارضایتی چهرهایاثر مشاهدۀ تصاویر خویشانداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانمها به انجام جراحیهای زیبایی با میانجیگری نارضایتی چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
ناگویی هیجانیهمدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطهای الگوی نگاه به تصاویر چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
نظریه ذهن پایهارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
نظریه ذهن پیشرفتهارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
نظریه ذهن مقدماتیارزیابی نظریه ذهن در طول دوران کودکی: ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی سیاهه شناخت اجتماعی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 141-165]
نگرشاثر مشاهدۀ تصاویر خویشانداز زنان تأثیرگذار اینستاگرام بر نگرش و گرایش خانمها به انجام جراحیهای زیبایی با میانجیگری نارضایتی چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 143-168]
نوجوانمدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
نوجوانانویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
نوجوانانپیشبینی تمایل به خودکشی براساس طرحوارههای ناسازگار اولیه با نقش میانجی شیوههای حلمسئله در نوجوانان [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 39-57]
نوجوانان سازگار و ناسازگارتحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
و
واکنشپذیری بینفردیارائه مدل گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس جو عاطفی خانواده و واکنشپذیری بینفردی: نقش میانجیگر بیتفاوتیاخلاقی [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 77-95]
والد- فرزندیتحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته نوجوانان سازگار و ناسازگار از ادراک رابطه والد – فرزندی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 79-61]
والدگری هلیکوپتریرابطه والدگری هلیکوپتری با سازگاری تحصیلی: نقش واسطهای اضطراب در دانشجویان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 97-120]
ویژگیهای روانسنجینسخۀ ایرانی مقیاس تجدیدنظرشدۀ دلبستگی بزرگسال: روایی و پایایی در جمعیت عمومی [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 167-191]
ویژگیهای فردی و تعاملیتعیین ویژگیهای فردی و تعاملی کودکان پیشدبستانی دارای اختلالات اضطرابی بر اساس مدل تحولی-تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط (DIR) [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 191-219]
وسواس شستشومقایسه اثربخشی درمان شناختی- رفتاری کلاسیک و درمان شناختی- رفتاری مبتنی بر حمایت هدفمند بر عملکرد جنسی و تحمل آشفتگی [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 232-213]
ه
هیجانات پیشرفتتحلیل روانسنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
هیجانات معلممدلیابی روابط بین هیجانات، سرمایه روانشناختی و بهزیستی عاطفی وابسته به شغل در معلمان [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 169-189]
هدفهای پیشرفتتحلیل روانسنجی نسخه فارسی مقیاس غرور تحصیلی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1402، صفحه 193-216]
همدلیویژگیهای روانسنجی نسخة تجدیدنظرشده مقیاس همدلی کودکان و نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 191-171]
همدلی شناختیهمدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطهای الگوی نگاه به تصاویر چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
همدلی عاطفیهمدلی شناختی و عاطفی در افراد با سطوح بالا و پایین ناگویی هیجانی: نقش واسطهای الگوی نگاه به تصاویر چهرهای [دوره 17، شماره 3، 1402، صفحه 51-75]
همکاری ادراک شده والدینیمدل یابی بهزیستی ادراک شده نوجوانان بر اساس همکاری ادراک شده والدینی در فرآیند فرزندپروری: نقش میانجیگری دلبستگی به والدین [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 170-151]
هنردرمانیاثر برنامه هنردرمانی مادرمحور بر رفتارهای کلیشهایی، مهارتهای کلامی و تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم [دوره 17، شماره 1، 1402، صفحه 126-107]
ی
یوگااثر بخشی آموزش یوگا بر پرخاشگری دانشآموزان مبتلا به اختلال کاستی توجه/فزون کنشی [دوره 17، شماره 4، 1402، صفحه 195-216]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد